torsdag 12 augusti 2010

Stalkers på Nätet som driver oseriös sajt

Att man som människa blir påverkad av media är inget konstigt - det är därför media kallas "den tredje stadsmakten", men då en grupp individer driver en sajt på Internet och ger sken av att vara seriösa då faktum är att de är allt utom seriösa, är löjeväckande.
Sajten jag skriver om är "svenskamord.se"och personerna bakom sajten och texterna kallar sig för Jagger, JJ, Richards, Johnson m.fl.  (Se föregående inlägg)  Dessa personer kommer jag i framtiden kalla för Stalkers eftersom de verkar ha ett extremt intresse för personer som är dömda för grova brott såsom mord m.m. och framför allt verkar de vara närmast perverterat intresserade av individer som är dömda till livstid. Ju hemskare och grövre brottet är desto  mer flåsar individerna bakom sajten svenskamord. Men vad som egentligen är det groteska med dessa individer är att de hänger ut alla människor som är/har varit dömda för brott med bl.a. person.nr.  I Sverige har vi en lagstiftning som ska följas och om en person begår ett brott och sakfrågan prövas i domstol och personen blir dömd för brottet - ja då fårhan/hon ett fängelsestraff.
Inget konstigt med detta - det är lagen, men då straffet är avtjänat ska individen ut i samhället igen och då han/hon kommer ut så har personen  sonat sitt brott genom att sitta frihetsberövad. Som frihetsberövad betalar du av med ditt liv i form av de dagar du sitter inlånst på en anstalt. Ingen människa kan få tillbaka denna tid som de betalar, inga barn till dessa individer kan få tillbaka tiden då pappa/mamma var borta från dem. När personen har avtjänat sitt straff ska denne person få en ny chans eftersom brottet är avtjänat, men då det finns omoraliska icke-tänkande personer såsom  Jagger, Richards, JJ, Johnson m.fl. alltså de som står bakom svenskamord, då de hänger ut varje individ som som begått brott med namn och person.nr. i långa listor.
Jag har under veckan som gått varit ute på denna sajt och försökt föra en öppen diskussion med denna grupp individer som gör detta, men det blev inget lyckat resultat.  Mina inlägg i diskussionen "trollades" helt enkelt bort av en tidigare nämnd ansvarig s.k. "väktare" för sajten. Jag hade helt enkelt en för öppen och positiv synsätt på ett par av deras diskussionstrådar som bl.a. detta med att besöka en man som är dömd till ett lång fängelsestraff.  Det handlar om kvinnor som gör sina egna val, dessa kvinnor är INTE dömda av domstol och de diskussioner som förs i svenska mords forum är KRÄNKANDE för dessa kvinnor!!!! Denna åsikt var inte önskvärd hos svenskamord utan "trollades" bort. Jag fortsatte och gjorde flertal andra  inlägg men med samma resultat, de togs bort.
Efter ett tag fick jag ett mail från denne s.k. "väktare" där det stod att jag skulle bli "bannlyst" från sajten om jag inte slutade med mina inlägg eftersom mina åsikter inte var förenliga med deras s.k. policy - SKRATTRETANDE.......
Efter detta förstod jag samt många andra som följde händelseförloppet att personerna bakom sajten svenskamord.se är enbart en liten grupp oseriösa, lågutbildade, arbetslösa och socialt handikappade enstöringar som bildat en egen liten intresseklubb för inbördes beundran då de inte klarar av hantera kritik, andra åsikter eller föra en öppen diskussion utan detta skulle skötas i den s.k. privata svären. Patetiska är vad dom är!!!!!!

Nåja, efteroms deras agerande verkligen väckte min och andras nyfikenhet om vilka de egentligen är, så har vi satt lite - tja vad skall vi all det...span på dem...hahaha
Så alla ni personer och anhöriga m.fl. runt om i vårt land - jag hoppas ni kommer finna det intressant att få veta vilka dessa personer är som hänger ut er i nätmedia. Det är ju inte mer än rätt att dessa personer hängs ut i sin tur så ALLA kan veta vilka NI är.......smile..
Ni kan fortsätta blocka användarnamn, IP adresser osv. men bara för att ge er en liten vink så har vi också ett par av ERA  IP- adresser....... let the game begin....haha

Fram för fri åsiktsfrihet och den fria viljan !!!!!!

Freedom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar